اخبار

مرکز آموزش زبان دانشگاه لرستان افتتاح شد

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

مرکز آموزش زبان دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 20 آذرماه با حضور دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویشی‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، دکتر علی فروهرمهر، مدیر گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان و برخی اعضای هیئت علمی افتتاح شد.

در همین رابطه، دکتر علی فروهرمهر، مدیر گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «مرکز آموزش زبان دانشگاه لرستان به منظور ارتقای سطح زبان‌های بین‌المللی برای اولین بار در دانشگاه لرستان با همکاری گروه آموزش‌های آزاد و گروه زبان انگلیسی دانشگاه لرستان افتتاح شد».

وی افزود: «هدف ارتقای کیفی زبان دانشجویان دانشگاه لرستان است و ما قصد داریم در آینده دامنه بین‌المللی شدن دانشگاه لرستان را گسترده‌تر کنیم و ضرورت این موضوع برای ما خیلی مهم است».

مدیر گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان اظهار داشت: «فعلاً شروع کار مرکز با آموزش زبان انگلیسی برای اعضای هیئت علمی به صورت مجزا و هم برای دانشجویان خواهد بود؛ همین الان هم بخشی از زبان‌آموزان ما هم‌یاران علمی ما از کارمندان محترم دانشگاه لرستان هستند؛ ان‌شاءالله در آتی برنامه داریم برای فرزندان اعضای هیئت علمی و یاوران علمی هم کلاس برگزار کنیم و سایر زبان‌ها مثل زبان عربی و زبان فرانسه هم در برنامه‌های آموزش زبان دانشگاه لرستان گنجانده بشود».

دکتر علی فروهرمهر، بیان کرد: «خانم دکتر منصوره امیری، رئیس مرکز آموزش زبان دانشگاه لرستان است که در آیین افتتاح این مرکز حضور داشت؛ این مرکز زیرمجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان است».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۴
۳۷۳ بازدید