اخبار

آغاز دوره هشتم ختم دسته‌جمعی قرآن کریم ویژه دانشگاهیان استان لرستان از 28 آبان

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اعلام کرد دوره هشتم ختم دسته‌جمعی قرآن کریم ویژه دانشگاهیان استان لرستان، روز یکشنبه 28 آبان‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن اطلاعیه کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان( عج) و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای همه شما سروران عزیز، به اطلاع می رساند که:

ان شاالله دوره هشتم ختم دسته جمعی قرآن کریم ویژه دانشگاهیان استان لرستان، روز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲، مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها شروع می شود.

نکات قابل توجه:

1_ ان شاالله تا روز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ عضو گیری ادامه دارد و در عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان، برنامه ریزی ۱۲۰ حزب قرآن کریم بین اعضای حاضر در گروه ایتا (طرح نهضت قرآنی دانشگاهی) انجام خواهد گرفت و جدول تقسیم بندی در گروه بارگذاری می شود.

2_ در این طرح مبارک با حضور شما سروران عزیز و بر اساس برنامه ریزی که انجام خواهد شد از روز شروع طرح به بعد (به مدت ۱۲۰ روز) هر روز یک ختم کامل دسته جمعی قرآن کریم انجام می گیرد.

3_ مدت انجام این طرح ۱۲۰ روز است لذا با توجه به ختم کامل قرآن به صورت دسته جمعی در هر روز , پس از پایان طرح نیز ۱۲۰ ختم دسته جمعی انجام می گیرد.

4_ چون اعضا شرکت کننده در این طرح حداقل ۱۲۰ نفر هستند لذا پس از پایان طرح نیز حداقل ۱۲۰ ختم فردی هم صورت می گیرد.

5_ هر عضو شرکت کننده می بایست بر قرائت روزانه خود مداومت داشته باشد زیرا در صورت نخواندن حزب مربوطه در روز توسط یک عضو, ختم دسته جمعی در آن روز ناقص می شود.

6_ سایر اعضای محترم خانواده شما بزرگواران (دانشگاهیان استان لرستان) هم می توانند با عضویت در این گروه در این طرح مبارک شرکت کنند.

لذا برای شرکت در طرح می بایست با استفاده از لینک زیر در ایتا، عضو گروه شوند:

https://eitaa.com/joinchat/2507931914Ca56c45b9e7


۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - ۰۵:۴۱
۸۸ بازدید