اخبار

همایش انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان ویژه دانشجویان نوورود با حضور رئیس این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

همایش انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان با موضوع آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان با این رشته و آینده شغلی رشته حقوق با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، اساتید حقوق این دانشگاه و دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز یکشنبه، 15 آبان‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان در سخنانی به تشریح رابطه بین حقوق و تعالیم دین اسلام پرداخت.

وی توضیح داد ریشه بسیاری از مبانی حقوق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرع است و این خود از مزایای مهم نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا شرع مقدس اسلام، راهنمای هدایت‌گر انسان‌ها به سوی زیست توحیدی، حیات طیبه و سعادت حقیقی است.

در این همایش اساتید حقوق دانشگاه لرستان (دکتر شاهرخی، دکتر رهدارپور، دکتر چنگایی، دکتر کارگر) مطالبی را درباره رشته حقوق و گرایش‌های این رشته و آینده شغلی بیان کردند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان مینا فلاحی نیز هدف از برگزاری این نشست را آشنا شدن دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان با اساتید و انجمن علمی دانشجویی حقوق دانست.

وی از دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان خواست در طول دوران تحصیل خود در دانشگاه لرستان، فعالیت‌های علمی خود در انجمن علمی دانشجویی حقوق این دانشگاه را گسترش دهند.

دانشجویان نو ورود حقوق دانشگاه لرستان در این همایش،‌ دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود درباره رشته حقوق و سایر موضوعات دانشگاه لرستان مطرح کردند و رئیس دانشگاه لرستان و اساتید حقوق این دانشگاه به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

گفتنی است انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۵
۲۲۸ بازدید