اخبار

نشست پرسش و پاسخ انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان با رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

نشست پرسش و پاسخ انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویشی پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، 10 آبان ماه با برنامه ریزی انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان و همکاری تیم مدیریتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه در سالن شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد دبیر انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه لرستان (مینا فلاح) و سایر دانشجویان، برخی مهم ترین مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

از جمله مهم ترین مشکلاتی که مطرح شد نبود فضای کافی آموزشی بود که علت آن وجود دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده مدیریت و اقتصاد در یک ساختمان است (به علت نبود ساختمان های مجزا از همدیگر).

پس از آنکه دانشجویان حقوق، مطالبات و مشکلات صنفی خود را مطرح کردند حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویشی پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان در سخنانی، برگزاری اینگونه نشست ها با انجمن های علمی دانشجویی را در راستای تقویت ارتباط بدون واسطه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان با دانشجویان دانست.

دکتر درویشی پور توضیح داد: «ذات دانشجو مطالبه گری است و مطالبه گری صحیح باعث رشد کیفیت امور می شود».

وی اظهار داشت: «انجمن های علمی دانشجویی بایستی بیش از پیش، فعالیت های خود را ارتقاء بدهند و این انجمن ها بخشی از هویت علمی دانشگاه هستند».

در این نشست، علاوه بر دانشجویان، دکتر حمیدرضا کارگر، مدیر گروه حقوق دانشگاه لرستان، دکتر علی امیری، معاون آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان سایر اساتید حقوق همچون دکتر حسین محمودی، دکتر حامد رهدارپور، دکتر لیلا جوانمرد و دکتر شاهرخی حضور داشتند و مطالب خود را در راستای پاسخ به پرسش های دانشجویان و ارتقای هرچه بیشتر کیفیت گروه حقوق بیان کردند.

گفتنی است انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶
۳۴۹ بازدید