اخبار

نشست دانش آموزی تبیین تحولات غزه در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

نشست گفت وگومحور تبیین مقاومت غزه و فلسطین با مشارکت دانش آموزان دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان و سخنرانی علی پیریایی، کارشناس مذهبی و سیاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست گفت وگومحور و دانش آموزی، پیریایی، چرایی تحولات اخیر فلسطین و غزه را برای دانش آموزان تشریح و تبیین کرد.

اینکه طوفان الاقصی توانست باعث تحقیر رژیم جعلی صهیونیستی شود و این رژیم برای جبران این شکست بزرگ با رویکرد جنایت، دست به بمباران مردم مظلوم و بی دفاع غزه زده است که این بمباران با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

در این نشست دانش آموزمحور، تبیین شد امروز جبهه مقاومت با اراده مستحکم و بهره گیری از توان و دانش روز و مدرن، علیه نظام سلطه مقاومت می کند و همه آزادیخواهان جهان نیز از مظلومان حمایت می کنند.

در این نشست، دانش آموزان دبیرستان دختر دانشگاه لرستان، پرسش های خود را مطرح کردند و پیریایی به پرسش های دانش آموزان درباره تحولات اخیر غزه و فلسطین، پاسخ داد.

همچنین پیریایی در بخش دیگری از گفته هایش، تاریخ فلسطین و تاریخ اشغالگری ها و جنایت های رژیم جعلی و موقت صهیونیستی را برای دانش آموزان دختر، تبیین کرد.

وی توضیح داد از ارکان گفتمان انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یاریگری مظلومان جهان است که مورد ظلم استکبار جهانی، واقع می شوند.

همچنین در این نشست، پیریایی و خانم موسوی (معاون پرورشی دبیرستان) درباره موضوعات دینی و مذهبی صحبت کردند و به پرسش های دانش آموزان درباره این موضوعات، پاسخ دادند.

مدیریت دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان را دکتر زیبا زمانی فرد، برعهده دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۲
۵۲۱ بازدید