اخبار

نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی ایران با تأکید بر مسائل اجتماعی لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مقدماتی همایش ملی مسائل اجتماعی ایران با تأکید بر مسائل اجتماعی استان لرستان (چالش‌ها، راهکارها) با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و مدیران کمیته‌های مختلف این همایش به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست هماهنگی که روز دوشنبه، 28 شهریورماه سال جاری در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد از سوی دکتر مهرداد، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش مذکور، حکم حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری همایش (بخش پشتیبانی فرهنگی دانشگاه لرستان برای همایش) به وی اعطاء شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، برگزاری همایش‌های معتبر کاربردی و مسئله‌محور با رویکردهای علمی و عملیاتی را از جمله رسالت‌های نهادهای علمی، آموزشی و پژوهشی از جمله دانشگاه لرستان دانست.

دکتر نظری، گسترش ارتباط بین دانشگاه با سازمان‌ها، نهاد و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان از یک سو و تقویت ارتباطات و همکاری‌ها با سازمان‌های غیردولتی و بخش خصوصی را از اولویت‌های دانشگاه در حوزه کاری ارتباط دانشگاه با جامعه دانست.

در این نشست، دکتر محسن رشیدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان و دکتر میثاق حیدری، مدیر امور بانوان و خانواده دانشگاه لرستان و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را در راستای برگزاری هرچه کیفی‌تر همایش مذکور بیان کردند.

همچنین، دکتر مهرداد، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش، نوشین رحیمی، رئیس کمیته پیشتیبانی همایش، فاطمه اسماعیلی‌کیا، عضو کمیته برنامه‌ریزی همایش، فرشاد آقایی، مسئول کمیته برنامه‌ریزی همایش و دکتر محمدباقر شاهیوند، عضو شورای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری همایش نیز دیدگاه‌های خود را در راستای برنامه‌ریزی‌ها و موضوعات همایش بیان کردند.

گفتنی است پوستر مجازی همایش مذکور به‌زودی در تارنمای دانشگاه لرستان اطلاع‌رسانی می‌شود. همایش با مشارکت سازمان‌های گوناگون از جمله دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

همچنین، موضوعات و محتوای همایش، چگونگی ثبت‌نام در همایش و مهلت ارسال مقالات به این همایش، به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۳
۲۱۲ بازدید