اخبار

پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۵/۲۷

پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور، با حضور دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، یوسف عباسی، مدیر حراست دانشگاه لرستان، امیر مقدم، رئیس هیئت اجرایی و سایر عوامل و نیروهای نظارتی و اجرایی این انتخابات، در سالن ورزشی سرای دانشجویی ولیعصر (عج) دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این انتخابات، همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، 27 مردادماه سال جاری در استان لرستان، شهرستان خرم‌آباد، سرای دانشجویی ولیعصر (عج) دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این رابطه، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «برگزاری این انتخابات کشوری برعهده وزارت علوم {دانشگاه‌های استان‌ها} گذاشته شده است».

دکتر محمدزاده توضیح داد: «برگزاری بخش استانی این انتخابات در استان لرستان برعهده دانشگاه لرستان است».

وی، تشریح کرد: «در این راستا، دانشگاه لرستان، همه هماهنگی‌ها را برای حضور عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی این انتخابات و برگزاری مطلوب آن، انجام داده است».

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: «امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این انتخابات مهم کشوری را نیز دانشگاه لرستان فراهم کرده است».

دکتر سعید محمدزاده، ادامه داد: «اگرچه الان در ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه هستیم ولی عوامل و نیروهای دانشگاه لرستان که نیاز به حضورشان برای برگزاری این انتخابات بوده است در این روزها، فعالیت کاری در راستای برگزاری مطلوب انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره داشته‌اند».

دکتر محمدزاده، افزود: «این انتخابات، مجهز به سیستم برخط است؛ این سیستم توسط وزارت علوم، کنترل می‌شود».

وی ادامه داد: «افرادی که حق شرکت در این انتخابات را دارند در این حوزه براساس سیستم برخط وزارت علوم، هویت آن‌ها مورد راستی‌آزمایی قرار می‌گیرد و سپس رأی می‌دهند».

معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان بیان کرد: «هرچقدر این انتخابات به‌ٌصورت کیفی‌تر و دقیق‌تر برگزار شود در ارتقای کیفیت مسائل کاری روانشناسی، روان‌کاوی و مشاوره در سطح کشور، اثرگذاری مثبت خواهد داشت».

دکتر سعید محمدزاده، تصریح کرد: «امیدوارم منتخبان این انتخابات، بتوانند گام‌های سازنده‌ای برای ایجاد تحول در موضوعات روانشناسی، روان‌کاوی و مشاوره در سطح کشور، بردارند».

گفتنی است اسامی اعضای هیئت اجرایی و نظارت پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در استان لرستان به این شرح است:

1ـ امیر مقدم؛ رئیس هیئت اجرایی.

2ـ لیلا طاهری؛ نماینده سازمان بهزیستی استان لرستان و عضو هیئت اجرایی.

3ـ شهاب مولایی؛ نماینده سازمان ورزش و جوانان استان لرستان و عضو هیئت اجرایی.

4ـ مسعود صادقی؛ نماینده اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و عضو هیئت نظارت.

5ـ علی فرهادی؛ نماینده اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و عضو هیئت نظارت.

6ـ امید شیرزاد؛ نماینده دادستان و عضو هیئت نظارت.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۶
۶۷۷ بازدید