اخبار

داوطلبان دختر آزمون عملی رشته علوم ورزشی براساس جدول زمان‌بندی به سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان مراجعه کنند

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

داوطلبان دختر آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آزمون آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در روزهای جمعه و شنبه، 30 و 31 تیرماه دقیقاً براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده در اطلاعیه پیوست، به سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، اطلاعیه زمان‌بندی مراجعه داوطلبان به حوزه‌های مختلف آزمون در استان‌ها از جمله استان لرستان (دانشگاه لرستان) در بخش اطلاعیه‌ها بر روی تارنمای دانشگاه لرستان قرار داده شده است و البته این اطلاعیه در تارنمای پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور نیز قابل مشاهده است.

بنابراین برای اینکه داوطلبان و همراهان آن‌ها، زمان طولانی در محوطه بیرون از سالن ورزشی امام علی (ع) منتظر نمانند توصیه آن است که دقیقاً طبق زمان تعیین شده در اطلاعیه پیوست که براساس حروف الفبای نام خانوادگی داوطلبان است، مراجعه کنند.

تعداد داوطلبان دختر شرکت‌کننده در تاریخ‌های 30 و 31 تیرماه سال جاری برای آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 900 نفر است.

همچنین داوطلبان گرامی به این نکته توجه نمایند که تغذیه ناهار برعهده خود داوطلب است و در صورت لزوم، مواد تغذیه‌ای سالم و بهداشتی (ویژه ناهار)، همراه خویش داشته باشند.

برای مشاهده جدول زمان‌بندی مراجعه داوطلبان آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در استان‌های مختلف از جمله استان لرستان (سایت مرکزی دانشگاه لرستان) بر روی فایل پیوست کلیک کنید:

دانلود فایل ضمیمه
جدول را مطالعه کنید
اندازه فایل : 859.9 KB

۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۲۰:۲۶
۳۲۸ بازدید