اخبار

راه اندازی کانال تلگرام دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۱۳۹۶/۱۰/۰۵

اطلاعیه راه اندازی کانال تلگرام دانشکده ادبیات و علوم انسانی

اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان و کارکنان محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی

با سلام

با توجه به سرعت تغییرات در عصر کنونی و لزوم  همراهی با آن و عقب نماندن از سیر تحولات دنیای امروز استفاده از فناوریهای متداول، ضرورتی اجتناب پذیر به شمار می آید. یکی از مهمترین ویژگی های زمانه ما، مقوله اطلاع رسانی است که به صورت لحظه ای در حال تغییر است. امروزه دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال تسخیر جایگاه بنگاه های اطلاع رسانی سنتی هستند و اقبال عمومی نیز به این شبکه ها در حال افزایش خیره کننده ای است و بخش زیادی از کسب اخبار از طریق آنها صورت می گیرد. با در نظر گرفتن موارد مذکور و همچنین نگاه استراتِژیک به مقوله دانشگاه سبز و لزوم پرهیز از مصرف بی رویه  کاغذ در امر اطلاع رسانی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان نیز اقدام به راه اندازی کانال رسمی تلگرام این دانشکده نموده است؛ لذا با توجه به سرعت بالای اطلاع رسانی در این کانال از کلیه همکاران، دانشجویان و کارکنان دانشکده درخواست می گردد با عضویت در این کانال(lorestanadabyat@) ، به موقع و در اسرع وقت از اخبار و اطلاعیه های دانشکده باخبر شوند. بدون شک پاره ای از اخبار دارای اهمیت و اثر گذاری بسیار زیادی بوده و می تواند در جلوگیری از تضییع حقوق همکاران و دانشجویان محترم -بر اثر عدم اطلاع به موقع- نقش مهمی ایفا نماید.

از روز شنبه مورخ 96/10/2 گزینه تلگرام  پورتال دانشکده ادبیات و علوم انسانی فعال گردیده که  این فرآیند با پی گیریهای مستمر و دستور ریاست محترم  دانشکده ادبیات آقای دکتر داریوش یاراحمدی وکار واحد فناوری دانشکده به ثمر رسید. 

جهت اطلاع از جدید ترین اخبار دانشکده ادبیات و علوم انسانی به این آدرس در تلگرام مراجعه کنید:    https://telegram.me/lorestanadabyat

 

با سپاس

ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دکتر داریوش یاراحمدی 


۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰
۲۹۲ بازدید