اخبار

نشست هیئت رئیسه و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

نشست اعضای هیئت رئیسه دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مدیران گروه‌های آموزشی این دانشکده با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که خود عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی است در این نشست حضور داشت و برگزاری اینگونه نشست‌ها را بسترهایی مثبت، مفید و سازنده برای تقویت ارتباطات مستقیم بین مدیران گروه‌های آموزشی با شخص رئیس دانشگاه دانست.

اینکه مدیران گروه‌های آموزشی و هیئت رئیسه دانشکده‌ها، مطالبات، پیشنهادها و انتقادات خود درباره موضوعات کاری، شغلی و صنفی را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس دانشگاه لرستان در میان می‌گذارند.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین درویشی‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، یک گزارش از کلیت فعالیت گروه‌های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و برخی مطالبات را ارائه کرد.

مدیران گروه‌های آموزشی حاضر در این نشست نیز هر کدام، مطالبات، انتقادات و پیشنهادهای مرتبط با حوزه‌های کاری خویش را با رئیس دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی، از برگزاری چنین نشست‌هایی که مدیران گروه‌های آموزشی بتوانند رو در رو، مسائل و پیشنهادهای کاری خود را مطرح کنند استقبال کرد و خواهان آن شد که این نشست‌ها به صورت منظم در آینده نیز تداوم داشته باشند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: «در نشست‌ها بایستی موضوعات مشخص، مصداقی و پیشنهادها و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آن‌ها مطرح شود».

دکتر نظری اظهار داشت: «همه بخش‌ها، واحدها و ارکان دانشگاه لرستان، اعضای یک خانواده هستیم و بایستی با نگاه نظام‌مند، روش‌مند و سیستماتیک، تلاش کنیم به همدیگر کمک کنیم تا مشکلات درون دانشگاهی، رفع شوند».

وی بیان کرد: «یکی از برنامه‌های کاری این بوده است که به صورت منظم با اعضای هیئت رئیسه دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی، نشست‌های مبتنی بر هم‌اندیشی، برگزار شود».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان ادامه داد: «جایگاه دانشکده‌ها یک جایگاه بسیار مهم در ارائه راهکارهای علمی، کاربردی و عملیاتی برای رفع مشکلات درون سازمانی دانشگاه است».

دکتر علی نظری، تشریح کرد: «روحیه بسیجی داشتن و فرهنگ جهادی داشتن، ایجاب می‌کند هر شخصی در هر قسمتی در دانشگاه فعالیت و کار می‌کند حداکثر کوشش خود را به کار گیرد که مشکلات کاهش یابند».


۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۳
۳۹۸ بازدید